this is me - five

Innan Mr. 3 sade upp kontakten helt hade jag träffat Mr. 4 i ca. 4 månader. för mig var vi inte mer än vänner som någon gång råkat bli något mer, oftast pga alkohol. Men för honom var det mycket annorlunda. Efter att Mr. 3 sa upp kontakten med mig helt, samtidigt som jag satt med min pappa på sjukhuset så gav jag upp. Jag orkade inget mer.

Jag kontakade Mr. 3 den där kvällen pga att jag var förstörd, min pappa var sjuk och det enda jag kunde tänka på var hur gärna jag vill ha honom där. Men vad gör han, joo, han säger att jag är sjuk i huvudet och att han träffat någon tjej. Vet inte ens vad som är sanning... 

Då detta hände hade vi inte pratat på mer än en månad. Jag hade haft Mr. 2 på besök och vi hade blivit tillsammans. Mr. 4 dock, han gillade det inte. Han försökte försvinna, det han dock inte verkar vilja inse är att vi inte var seriösa och att vi går i samma klass och inte kommer kunna ignorera varandra.

Detta var för snart två månader sedan. Jag älskar Mr. 2,  det har varit vi från början men pga av rädslan att bli ensam och pga behovet av bekräftelse så har jag förlorat två underbara vänner. Ett par vänner som varit mina absolut största tryggheter.

Ångest

xo/craxypie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0