I'm sorry Mr. 3

Med risk att klaga så kan jag säga att en värld utan Mr. 3 är en värld jag inte trivs i. Jag satte mig där själv genom att jag lekte med hans känslor och jag förstår att han inte klarade det och att han lät mig gå. Men det jag inte kan förstå är hur han kunde lämna mig då jag behövde honom som mest. Kanske är det vad jag gjorde en gång i tiden? Jaaa, jag vet inte.

Mr. 3, om du någonsin läser detta, jag älskar dig, förlåt för allt jag gjort fel. Det är mycket och det vet jag men jag hoppas att du genom att läsa detta förstår att det handlar om osäkerhet och att jag aldrig menat att såra dig avsiktligt. Du vet den gången då vi var på semester i en stad som börjar på E, det är mitt favoritminne med dig, vilka känslor, de var äkta! Eller varför inte det då vi somnade i varandras famnar på stranden? Det var äkta, jag ljög aldrig för dig om mina känslor. Jag bara kunde inte släppa taget om Mr. 2, jag ber även om ursäkt för det men det var inget jag kunde hjälpa. Jag försökte ignorera det pga vad jag kände för dig men precis som du sa så är han en drog för mig. Om det är positivt eller negativt för mig går att diskutera.

Försök inte glömma allt vi gjort tillsammans, förösk inte glömma mig, försök istället att glädjas för den tid vi fick tillsammans. Jag tänker på dig varje dag. Önskar att vi en dag kommer kunna vara vänner.

Min största önskan är att du kunde godta min ursäkt.

/din eviga vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0