drömmen

Mr 3, jag drömde om dig i natt.

Det var en dröm så äkta, så verklig, så rörande. Jag kände din doft - känner den ännu-, kände hur hårt du kramade mig, tryggheten och även känslan av dina blickar. Vaknade gråtfärdig, helt förstörd. Ville krama dig, berätta vilken trygghet du var för mig, hur mycket du betydde.

Även om jag inte älskade dig såsom du älskade mig så hade jag känslor, sådana man inte kan dölja, inte kan ljuga om. Kommer du ihåg detta? Alla tårar som föll, hur vi aldrig bråkade, att vi förstod varandra, kommer du ihåg?

Det går inte att gräva ned allt och tro att känslor eller annat ska försvinna. Det räcker med att vi en dag ser varandra och allt kommer vara förstört igen.

Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0