han kom, han talade, han gick

Jag ser upp till dig, du är så stark och säker. Jag vet att du mår så dåligt för att du inte kan vara den som tar hand om mig. Trots det så säger du att du ska göra allt i din makt för att få mig må bättre. Även om det i detta fall innebär att du måste neka mig dig. Du har förståelsen för att jag använder dig som ett vapen och att det behöver förändras. Hur kommer jag någonsin kunna tacka dig tillräckligt? Jag kan se på sättet du kramar mig och kysser min kind att du älskar mig och jag förstår i och med det hur svårt det är för dig att stå på sidan om. Du är min hjälte och jag älskar dig. Jag har det jobbigt nu, din närvaro gör mig ont, men ändå är du så helande. Jag behöver dig på det sätt du valt att finnas för mig <3 Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0