this is me - four

Efter två månader hade gått så var jag förkrossad. Mr. 3 är den perfekta killen för mig. Han kan ta hand om mig och älskar mig men jag kunde inte få de känslor för honom som jag hade för Mr. 2, det gick inte! Åtminstone var jag helt säker på det då. I mitten av oktober förra året var jag hos Mr. 3, vi hade en trevlig vecka men då helgen började så kände vi båda en känsla av att det var vår sista tillsammans. Vi pratade i timmar, berättade om allt och lättade våra hjärtan helt. För första gången sedan vi blivit tillsammans igen så pratade vi verkligen. Vi grät, vi kramades och han blev trygg igen, precis som då han tröstat mig under min pappas mest kritiska tid. Den natten, efter vi pratat om allt kommer jag aldrig glömma. Som han fick mig skratta då, har aldrig någon fått mig att skratta. Det var så simpla grejer men jag kände mig för en stund så hel. Den natten finns i mitt bakhuvud hela tiden.

Dagen efter den natten åkte jag hem igen, 40 mil hem. *suck* Han var helt förstörd och jag likaså. Det kändes nämligen som att den natten var vårt sätt att säga hej då, som att vi visste att vi inte skulle få träffas under såna omständigheter någonsin igen. Det var min känsla. Kanske för att jag då bestämt mig för att inse att Mr. 3 var den bästa vän jag någonsin haft. Då jag sade till honom att jag inte tyckte vi skulle vara tillsammans mer några dagar senare så blev han jätteledsen, likaså jag. Att höra honom så förkrossad satte sig som ett spår i mitt hjärta. Jag klarade det inte, kunde inte lämna honom helt, så vi fortsatte ha kontakt. Vi skulle vara vänner men det blev svårare än någon av oss någonsin kunde förstå.

Jag bestämde mig under den här tiden att vara själv. Men då dök en annan man upp i mitt liv. Mr. 4, han bara fanns för mig, fick mig att slippa tänka på hur jag spelat med Mr. 2 och 3. Mr. 2 var under den här tiden mer hoppfull om att jag skulle välja honom och våga ta steget, jag själv ville ta det lugnt, ville inte ha något seriös. Jag var förstörd, i behov av närhet men inte i behov av problem. Mr. 4 passade in perfekt på den här bilden till en början så vi började umgås som vänner. Men vännerna utvecklades till något mer, i alla fall för honom. Och där satt jag i samma soppa igen, han blev kär i mig. Det som var mer knepigt denna gång var att vi hade många gemensamma vänner och dessutom gick i samma klass.

Jag och Mr. 4 sågs i hemlighet under nästan 2 månader innan någon förstod något i huvudtaget, Mr. 2 dock fick inte reda på hur mycket vi egentligen setts förrän många månader senare. Min förklaring till detta var att jag behövde någon för att försöka slippa tänka på Mr. 3, någon nära, fast jag egentligen var kär i Mr. 2.

Jag och Mr. 3 skulle vara vänner men varje gång jag var mig själv i telefon till honom så vet jag att det tändes ett hopp hos honom. Ett hopp om att vi skulle bli tillsammans igen. Jag ville inte förlora honom och dum som jag var så satte jag nog inte ned fötterna tillräckligt mycket. Jag älskar ju honom. Var rädd att förlora honom helt. Jag spelade teater åt tre håll. Mr. 4 visste inget om Mr. 3 och 2. Mr. 3 visste inget om någon annan än Mr. 2 och Mr. 2 trodde att det var bara han. Allt blev kaos som ni förstår och jag ångrar mig så mycket.

Mr. 3 bestämde sig för att säga upp kontakten med mig när detta pågått tillräckligt länge och då han insåg att jag inte ville bli tillsammans med honom någonsin igen. Han gjorde det på ett sätt som jag aldrig trodde att han skulle kunna göra, han var så kall och omänsklig. Sedan den kvällen har jag klandrat mig själv varje dag. Varje gång jag märkt att jag skrattat har jag tänkt på att jag krossade han hjärta, varje gång jag är ledsen så tänker jag på hur ledsen jag vet att han varit. Jag tror han tycker att jag är hjärtlös men egentligen handlar allt om osäkerhet och rädsla. Jag ville aldrig såra honom, aldrig göra honom ledsen. Jag försökte bara visa att jag älskade honom som en vän och ville ha honom kvar. Men han valde att försvinna ur mitt liv helt och det har förstört mig totalt.

You used to call me
Just to say I love you baby
You would always treat me like a lady
Everyone was jealous of the way
We kept keeping on, feelings were so strong

When it was good
We were sitting on the top of the world
When it was good
No I never wanted nobody else
When it was right, not like tonight
We were sitting on top of the world


Som om inte detta vore nog så hade jag ju även andra herrar i mitt liv. Skriver om vad som hände med dem nästa gång...

xo/crazypie

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ojjj asså du jag orkar inte läsa såhär mkt, seciellt inte när det är så sent som det är :P



hoppas att det gick bra i slutändan,. och soov gott!!

PUSS OCH NATTI

2010-05-24 @ 00:18:43
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: my

Sv: Okej de ska jag göra och de gjorde jag! :)

2010-05-24 @ 07:08:30
URL: http://myranw.blogg.se/
Postat av: aww

alltbra?

2010-05-24 @ 07:09:48
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: ToveSteinwall

Shit din historia låter ju nästan exakt som min! =S

Skrämmande lika :O

2010-05-24 @ 07:36:25
URL: http://differens.blogg.se/
Postat av: Paparazzibecka

Sv: jaha ja!

2010-05-24 @ 10:12:47
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: Michan

Det tycker jag att du ska göra =) Riktigt spännande läsning måste jag säga, man vill ha mer på en gång =)

2010-05-24 @ 10:26:04
URL: http://michanelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0